۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

چرا نباید سیگار بکشم؟




واقعا چرا باید سیگار نکشم ؟قرار است عمر بیشتر و سلامتی را چه کار کنم؟ می خواهم سالم بمانم گه چه گهی درین دنیای قهقرا زده ی پست گهمال بخورم ؟ ان هم منی که همینطورش خالی خالی  دیابت و هایپر تیروئیدی
و بیماری شیک تناسلی و سنگ کلیه بیخ گوشم هستند!منی که اگر دوروز زیادی بخورم و ورزش نکنم و روزی ده تا لیوان اب نخورم سیل بی وقفه ی بیماری های ارثی فاصله ام با مرگ را می کنند اندازه ی دول بچه گربه!

پشیمان نیستم که چرا دوسال اخر دبیرستان را ترک کردم ،همانطور که پشیمان نیستم که چرا مدت ها پشت دیوار مدرسه_انجا که پر از سرنگ و زرورق بود _یواشکی سیگار کشیدم.همانطور که پشیمان نیستم از ان که الان تخمم هم نیست کسی بفهمد یا نفهمد.شاید باید ترک می کردم و باز می کشیدم اما الان مطمئنم که یکی از بزرگترین چیزهایی که سرپا نگهم می دارد؛ کنار نوشتن و طبیعت گردی و مشروب همین سیگار های وقت و بی وقت است!


توجیه نیست اما بوی بد سیگار که دست کم از بوی سیراب و شیردون دهان براداران غیور روزه دار که بدتر نیست!از بوی عرق تن بانوان محجبه مان که بیشتر نیست.اصلا کسی می داند که یک شکم بزرگ  از خوردن روزانه مشروب و مصرف سیگار بیشتر به سمت سکته قلبی هدایتت می کند!

اره من ورزشکارم اما عشقم می کشه بعد باشگاه و قبل باشگاه و در حال ورزش توی طبیعت سیگار بکشم. و اصلا هم قصد ندارم که پس فردا توله پس بندازم که بخواهم از الگو پذیریش از پدرش نگران باشم .می خوام همه پولامو بریزم تو حلقوم رئسای مارلبرو و بهمن و وینستون که تو لیموزینشون راحت تر لم بدهند.

حرفیه؟

۲۰ نظر:

..... گفت...

موافقم.
ولی پیپ کشیدن یه چیز دیگست.

Unknown گفت...

پیپ سوسول بازیه!

نگار گفت...

بکش رفیق!کی گفته بوش بده؟؟؟خدا
خواست و ابوی شدی...بچه ات رو مثل من بار بیار که به عشق بوی سیگار باباهه رو بو می کشید.بکش!جوونی کن!آسایش دو گیتی!

مهر گفت...

حالا چرا اینقدر عصبانی؟

Unknown گفت...

مهر:برای اینکه اعصابم تعطیله!

نگار:ابجی ازین طرز حرف زدنت خوش خوشمان شد!هه هه هه....می کشیم به سلامتی شماها

مهر گفت...

از همین اعصاب تعطیلت خوشم میاد جکی

Unknown گفت...

آره. کسی حق نداره به کسی بگه سیگار نکش. زندگی خودشه اصلا. اما کنار من نکش جک. کنار آدمایی که سیگاری نیستن نکش. خب ؟ تنها تنها بکش با دوست و رفیقای سیگاریت.

Unknown گفت...

روچشم!چرا؟انقدر از سیگار بدت می اد؟

دوشیزه نانا گفت...

عزیز دلبندم!چه کسی گفته نکشید؟!تا آنجایی که ما می دانیم تمام والدین ولو معتاد با سیگاری شدن فرزندانشان مشکل صد در صدی دارند.امریست عادی!ولی همان فرزندان علنی و غیر علنی با خیال راحت سیگارشان را می کشند و معمولا در وبلاگشان پستی با عنوان"چرا نباید سیگار بکشم" با لیستی از توجیهات و ادله نمی گذارند.دلیل اینهمه اضطراب پشت این نوشته ها را می دانید؟؟؟

دوشیزه نانا گفت...

کامنت زیبایتان هم ما را خوشحال کرد هم یه جورایی ناامید!یعنی به ما می خورد وبلاگ نویسی تازه کار باشیم؟راستش وبلاگ قبلی ما در بلاگفا اول توسط جمهوری اسلامی و پس از یک سال!توسط بلاگفا منهدم شد. و حتی خیلی از کسانی که ما را لینک کرده بودند فیلتر شدند!دلیل نبود لینک روزانه در وبلاگ ما همین می باشد!یه جورایی زیادی تو چشم بودیم!شاید از روی عادت دوباره در بلاگفا نوشتیم و شاید چون مهم نبود که دوباره فیلتر شویم.بهرحال پیشنهادتان چشمگیر بود.ممنونیم از کمکتان.

اراکده گفت...

بکش! آتیش به اتیش

Unknown گفت...

بوش اذیتم می کنه جک ! در حد مرگ و خفگی اذیتم می کنه.

دوشیزه نانا گفت...

حالا چرا می زنید؟ ما وبلاگمان را با همان آدرس در بلاگر ساختیم وقتی خواستیم اثاث کشی کنیم خبرتان می کنیم.البته پستهایمان را در بلاگفا هم می گذاریم.
راستی چیو بیشتر توضیح بدیم باور کن همه چیو گفتیم به ناموس زهرا؟؟؟!!!!

Unknown گفت...

اراکده:رو چشم داش...به سلامتی همه رفقا

یلداکهرجور فکر می کنم راس می گی!


بانو نانا:منتظریم!

پوره گفت...

اینجا دیگه نظر معنی نداره فقط یه فندک زیپو هست که به افتخارت روشن میشه !

Unknown گفت...

حاجی زیپومو گم کردم.

Morteza گفت...

حاجی این فکرای من رو از کجا خوندی و اینجا نوشتی ؟ عالی بود؟

ناشناس گفت...

اگه سیگاز نکشینم باید خودمون بکشیم
25 سالمه نه ماشین دارم نه پول ، نه کار ، پنج ساله دوست دخترم ندارم ، روزی هزار بار به این زدندگی فحش میدم ، از شروع کردن دوباره متنفرم، ار روز تولدم متفنرم....میخوام رو دستم خالکوبی کنم بازنده.....
راستی فکر نکنید با این شرایط نجنگیدم ولی لامسب از این جنگ خسته شدم ، دیگه یک سالی نمی تونم ادامه بدم ، دوست دارم با سیگارم یک جای آروم و بدون صر صدا بمیرم.....

ناشناس گفت...

جانا سخن از زبان ما میگویی . براستی عمر مونو تو این جهنم خرافات و دنیای کثیف واسه چی با نکشیدن سیگار بلند تر کنیم . ما باس بکشیم که آدمایی که لیاقت دارن تو لیمو زین هاشون و بغل مغل ممه هاشون راحت تر لم بدن... نه ؟؟

ناشناس گفت...

I love your jackandbeen.blogspot.com
[url=http://www.facebook.com/pages/Cheap-electronic-cigarette/231831243515918]cheap electronic cigarette[/url]