۱۳۹۲ خرداد ۱۱, شنبه

تکامل بی پدر و مادر (پاسخ)

مردهای زود ارضا کنترلشان از دست می رفت و سریع می آمدند داخل زنان و زنانی که با مردهای زود ارضا می خوابیدند بیشتر بچه دار می شدند ، ژن های دخیل در زود ارضایی در مردان گسترش عمومی پیدا کرد و در روند تکامل، مردها زود ارضا شدند؟


زنان دیر ارضای تشنه ی ارگاسم هم ، بیشتر می خوابیدند با مردان که ارضا شوند نهایتا و تا دسترسی به یکی دوتا ارگاسم دندان گیرِ پدر و مادر دار که حالشان را جا بیاورد و درست و درمان تخلیه روحی روانیشان کند صد درصد حامله شده بودند و این شد که زن های دیر ارضا بیشتر حامله شدند و ژنِ زن های دیر ارضا هم گسترش یافت؟


کاندوم و لیدوکایین هم نبود که 3میلیون سال پیش، بود؟ دراین میان "بُکن_مردانِ"  دیرارضا کمرشان را صاف می کردند و با افتخار از عشق بازی های طولانیِ بی دردسرشان لذت می بردند و زنان خوش ارضا هم که آنچنان پی خوابیدن نبودند!


 یعنی فرگشت یا همان تکامل خودمان اینچنین بی مغز و ابلهانه می تواند کار کند.

۸ نظر:

غراب گفت...

اينايئ که نوشتئ استفهام انکارى بودن؟
سوالن يا جواب؟
از نظر علمئ حرفت ميتونه درست باشه؟

Unknown گفت...

گاهی اوقات تصدیق نظریه بیشتر از علم به منطق جامعه شناسی گرایش پیدا می کنه.
اینم اونه

Unknown گفت...

اصولا هر چی ژن گند تر باشه بیشتر غالبه. فرگشت هم از این مستثنی نمونده

Unknown گفت...

قانون مورفی ژنتیکی!

مادیان وحشی گفت...

البته اگر در نظر بگیریم زودارضایی میتونه یک خصیصه ژنتیکی باشه ، میتونه این نظریه درست از آب دربیاد. کسی چه میدونه شاید یه روزی یکی همینو به اسم خودش ثبت کنه :)
اکثرن سر کلاس تو دانشگاه وبلاگتو میخونم با گوشی نمیتونم کامنت بذارم. الان دیگه دق دلیمو خالی کردم :)

Unknown گفت...

مادیان اگه کسی خواست بعدا این نظریه منو به اسم خودش ثبت کنه تو یادت باشه که مال من بوده!....الان من خودمم بعد مدت ها دور بودن از تمدن به اینترنت رسیدم.

پرتابه گفت...

سلام جک
وقتت بخیر...
من یکی از اعضای پرتابه هستم.
می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم
http://Partabeh.Com

Unknown گفت...

نه اين حرفات از نظر علمي نمي تونه درست باشه :D:
چونكه اونايي كه بچه دار مي شدن ژنهاي ديرارضايي ئ زئدارضايي درشون وجود داشت فارغ از اينكه كدوم غالبه،‌و در بچه هايي كه متولد مي شدن دوباره ‍ژن ها توشون تقسيم مي شد
ها ها