۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

سوراخ





دنبال اون کلمه می گردم که مثل مسکن تمام کثافت داستان را می کشد در خودش و تمام! یادم نمی آید. چرا یادم نمی آید؟به خودم می آیم که به طرز مضحکی روی کیبرد خم شده، مانده ام،تمام عصر راتا شب  پوکر بازی کرده ام ،سیگار کشیده ام و آخرش با یک ساندویچ ارزان قیمت و سیگار آخر آمده ام خانه

_چته تو؟
_روحم یه سوراخ داره که هی گشادتر می شه
_خودت سوراخش کردی؟
_یه دختر
_خربزه و لرز و این حرفا!
_خانوم سوشیال فریند باز شده!منم که دندم پهنه...همه چی باز و همه چی کش بودم جز جاکش که شدم!هی تحویلش می گیرم باز!پریود که می شه می آد طرف من ....با یه عده دیگه می ره کافه ! کیرم تو هرچی کافه است که من یه روزی توشون بودم حالا دیگه ترس دارم قدم توشون بذارم ....
_تو خیلی عوضی هستی...اما...
_مرسی..
_شوخی نمی کنم ...تو...ازونایی هستی که کارای گنده می کنن و همه چی به تخمشونه...ازونایی که فرق دارن...تو قبولم نداری اما بالاخره یه چیزایی می فهممم...تعریف الکی نمی کنم،تو ساده نیستی....پس چرا این دختره انقد راحت داره عذابت می ده؟مگه همه چی تموم نشده؟خیلی وقته!
_اون عذاب نمی ده ...خودم می کشم...بالاخره منم آدمم، گیرم جاکش و عوضی اما دل دارم.
_بکشش بیرون
_سقط جنین؟با چنگگ؟عمرا!بذار اونجا بگنده...هرچی جای خودش...شاید یه هیولا از تو شکمم زد بیرون مادر همتونو گایید ...منم خندیدم به قبر پدر و مادرتون
_بی شعوری ذاتا!
_خودت که گفتی!نگفتی؟عوضیم....


یادم آمد ....تراژدی...کلمه ای که تو دنیای ما بی مصرفه!عمق ابتذال ما بیشتره...تراژدی جون سربراوردن نداره

۱۹ نظر:

وصله ناجور گفت...

داداش کجا آخر تناقض ان
شاید منظورمو بذ رسوندم مفهوم کامنت برای پست قبل اینه : خوب جنده ای باش
و برای اینکه خوب جنده ای باشی سعی کن سرما نخوری که بعدش تب کنی! :) بعله
در کل فدایی داری داداش
فدایی داری

Unknown گفت...

پاتو بلند کنی می بینی هستیم ماهم!
نوکرم...اره حالا که فک می کنم اینجوریاس!!

سانتا گفت...

بگنده رحِمِت عفونت میکنه
بکشیش بیرون غول نمیشه. اصولن تصویر جلو چشمت باشه بی توجه تری . میذاریش تو سوراخ ذهنت بیشتر میبینیش تو هم سادومازوخ! فکر میکردم دنبال فری فتل(!!) اینا میگشتی

سانتا گفت...

اون املای اسم لوبیای وبلاگتون هم غلطه. خانم یلدا به من گفتن ما هم به شما

Unknown گفت...

اره اینو که می دونم!
دنبال فمه فتل هم می گردم!زیاد هم می گردم...مخصوصا نواع باهوش و تحصیل کرده!

این جور پست ها استفراغ زاید خاطرات سلامت روحی گذشته است!

سانتا گفت...

فری فَتَل/ فرشته فتحعلیان می باشد :))

تو چرا انقدر آدمها رو دسته-اتیکت بندی میکنی؟ زنها/مردها/ دو ویژگی انکار ناپذیر زنها/ سه ویژگی قابل اغماض دخترها/باهوشها/...ای بابا

Unknown گفت...

دی.....
به این فری فتل خیلی خندیدم!اما خداییش دنبال اونیکی می گردم!

چرا؟نمی دونم ...شاید چون دسته بندی همه چیزو راحت تر می کنه!

هنوز اونقدر گنده نشدم که بتونم این کارو نبکنم!

اما ....خیلی خوبه اگه نکنم

ناشناس گفت...

یه دختر اگه پریود شد و اومد سراغت حداقلش می تونی خوشحال باشی که تو رو واسه هوسبازیاش نمی خواد یکی هستی که تو روزای سخت بهش تکیه می کنه !! ... والله (پوره)

وصله ی ناجور گفت...

داآشی یه سئوال ، وبلاگ قبلی ات توو گودر بالا نمیاد خودت حذف اش کردی ؟
در کل می خواستم اگه می دونی نحوه ی حذف اش رو بگی چون اگه وبلاگو حذف کنی مطالبت توو گودر باقی می مونه
سوراخش رو خلاصه نشون بده هر چی سرچ کردم بی فایده بود

وصله ناجور گفت...

ببخشید اینجا کامنت گذاشتم نتونستم کامنت خصوصوصی بزارم

Unknown گفت...

انانیموس:اره ...شاید اینجوری هم بشه بررسیش کرد!

وصله:اهان خود بلاگر خوب پاک می کنه !اما اون وبلاگ لعنتی اولیم تو بلاگبان سیو شده که خیلی شاکی شدم!نمی دونم چه کارش کنم!

شاه رخ گفت...

ترجيخ ميدم به جاي به به و چه چه از پستت اينو بگم كه خيلي خوب مي فهمم اين حرفا رو
خيلي خوب
دمت گرم
خوب مي نويسي
خوشم مياد ازت

نازلي گفت...

همه چيز سر همين سوراخه . بيرون ميايد بعد ميخواد بريد توش . من يا ما با درد ميديمتون بيرون و با درد پذيراتون ميشيم .ام ديگه اون تو جا نميشين . چرا نمي فهمين ؟ بزرگ شدين . بزرگ . سراخ هم سعي مي كنه بزرگ بشه اما نميشه . وگرنه ما از بين ميريم . وتو احتياج داري كه فكر كني و غصه بح.ري و توي سوراخ ... اما اينجوري ديگه كسي نيست . سوراخي نيست . تو از اين تراژدي بيشتر از همه ش مي ترسي . اين كه كسي نباشه كه بخاطرش غمگين باش

Unknown گفت...

شاهرخ:

دم خودت گرم داش!نوکرم....لطف داری

نازلی:

این سوراخ کلا تو دو جنس هست ...واسه شما عینیت دردناکش بیشتره

اگه زنا یکی دوبار می زان ...ما روزی سه بار می زایم

نازلي گفت...

بله شما حتما از اون دسته آدمهايي هستيد كه مي گن تو حاملگي كن .درد با من !!!

Unknown گفت...

نازلی:

اینو خوب اومدی!...یکم...حالا که فک می کنم اره

ناشناس گفت...

az surakhe ruh miri be ye surakh ke ye bache tushe...nemidunam shayad haghet bude ke ba ye bache tu shekamet tanha bemuni.tarafet hata arzeshe busidan nadashteo to alan azash ye bache dari.shayadam to negahesh nadashti,gom shodam,dastanet gomam kard,tu cafee shapaye ziadi ke raftio tu surakhayike gashti...maskharast vali vaghan gom shodam

مادیان وحشی گفت...

شاید یه هیولا از تو شکمم زد بیرون مادر همتونو گایید ... :)

Unknown گفت...

مادیان این نوشتن واسه خودمم حالا دیگه تازگی داره!